Sabtu, 26 Jun 2010

FARIDAH UNCU......!


Sudah lama aku tak bertemu dengan gadis cilik ini, berbadan kecil namun mempunyai cita - cita yang tinggi. Dia adalah anak saudara ku, anak kepada abang ku. Tak terasa oleh ku peredaran masa yang terlalu cepat rupanya tanpa aku sedari anak - anak saudara ku semuanya sudah membesar malah kebanyakan mereka sudah pun dewasa. Aku bagaikan tidak percaya, anak kecil yang sering aku dokong masa kecilnya, yang kadangnya aku hantar dan ambil waktunya masih bersekolah tau-tau sudah menjadi anak gadis, dan insyaAllah pada 19 Julai ini nanti akan menamatkan pengajiannya diUniversiti Liverpool, dia akan Garduate pada tarikh itu.
Aku cukup berbangga dengan pencapaian yang ditunjukkan oleh kesemua anak - anak buah ku, Alhamdulillah mereka semuanya mempunyai prestasi yang membanggakan pada keluarga. Namun Faridah adalah anak buah ku pertama yang akan Graduasi (Graduate) dan menamatkan pengajiannya, yang lain masih lagi belajar.

Apapun Tahniah dari uncu, semoga akan terus berjaya pada masa akan datang.........!

0 ulasan: