Jumaat, 23 Disember 2011

Salam Semua Saya Kembali Lagi....

Lama juga saya tak masuk blog saya ni... Terasa rindu juga untuk menulis apa yang perlu untuk dikongsikan bersama didalam blog saya ini. Beberapa bulan yang lalu saya terlalu sibuk dengan berbagai urusan, dan antaranya saya kembali menyambungkan pengajian saya pada bulan Ogos yang lalu.

Sepanjang empat bulan, saya sibuk dengan urusan pengajian saya di Institut Teknologi Brunei, banyak tugasan yang perlu saya saya selesaikan, mana lagi dengan peperikssan yang berlangsung hampir setiap bulan, terasa keletihan juga. DImana setiap hari selepas habis waktu kuliah, pulang kerumah sekejap berjumpa dengan isteri kemudian saya bergegas lagi kembali keITB untuk belajar secara berkumpulan atau 'study group'. Itulah rutin harian saya setiap hari, setiap hari pagi hingga petang menghadiri kuliah kemudian sebelah malam mengadakan belajar secara berkumpulan bersama dengan rakan sekuliah. Namun mungkin belum lagi rezeki saya dan juga mungkin usaha saya tidak begitu baik, saya gagal didalam peperiksaan akhir baru - baru ini, dan akan kembali semula bekerja seperti biasa dalam bulan Januari depan, sebelum kembali menyambung semula pada ogos tahun depan lagi.

Kini saya kembali semula keblog yang sudah lama saya tinggalkan ini, semoga selepas ini saya akan selalu mengunjungi blog ini dan membuat apa yang perlu dikongsikan bersama didalam blog ini. Buat semua yang sering berkunjung keblog saya ini terima kasih kerna sering menyokong saya, dan insyaAllah selepas ini saya akan cuba untuk terus menulis diblog ini. Sekian dan jumpa lagi nanti....... Assalamualaikum....

0 ulasan: